21.02.2022 Komentari: 3

Kako najbolje organizovati radni kutak u domu - Sitnice koje su neophodne

Pojavom pandemije koronavirusa izmenile su se mnogobrojne navike i po prvi put smo bili suočeni sa novim oblicima funkcionisanja, što se neminovno odrazilo i na obavljanje poslovnih zadataka. U cilju sprečavanja daljeg širenja zaraze, kompanije koje su bile u mogućnosti, preselile su zaposlene da rade iz svojih domova. Reakcije su bile različite, međutim, vremenom je bilo neophodno da se priviknemo na ovakav način rada. Odmah su uočene različite prednosti ostanka kod kuće, ali kako je vreme odmicalo, javljali su se izazovi i poteškoće, pogotovo za osobe koje imaju problem sa koncentracijom i produktivnošću.

Kako biste iskoristili radni dan na što efektiniji način i prevazišli potencijalne rizike koji mogu ugroziti vaš poslovni učinak, osvrnućemo se na određene stavke i sitnice koje će osigurati da budete produktivniji i uživate u vašem novom radnom kutku.

 

Odaberite idealno mesto

 

Prva i osnovna stavka, kada govorimo o opremanju prostora za rad od kuće, jeste odabir mesta koje će vam pružiti potreban mir i tišinu. Najidealnije bi bilo da to bude zasebna prostorija odvojena od ostalih, međutim, uvek možete da improvizujete, i od dela hodnika ili spavaće sobe organizujete kutak za rad.

 

Za početak su vam dovoljni sto i stolica, a vremenom ćete prostor dopuniti korisnim dodacima i plemeniti ga detaljima. Imajte u vidu da prostor treba da bude izolovaniji kako bi sprečio da potencijalna buka iz dečije ili dnevne sobe remeti vaš rad.

Opremite kutak

 

Kako biste uneli dozu formalnosti i stvorili utisak klasičnog kancelarijskog prostora, pobrinite se da obezbedite udobnu stolicu i radni sto koji će zadovoljiti vaše potrebe. Ukoliko imate manjak prostora, odličan izbor mogu biti i rasklopive zidne police koje zauzimaju minimum prostora, a dovoljne su da smestite vaš računar i prateće elemente. Na stolicu stavite poseban akcenat jer ćete na njoj provoditi većinu radnog vremena, stoga se pobriinite da ona bude visokog kvaliteta. Kvalitetni toneri za štampače upotpuniće vašu kancelarijsku opremu, i uz jednako dobar štampač, stvoriti neohodne uslove za nesmetan rad.

 


Kreirajte rutinu

 

Uobičajen problem koji je karakterističan za novi oblik rada jeste pravilna raspodela vremena. Budući da se ipak nalazite u kućnoj atmosferi, bićete možda opušteniji kada je u pitanju radno vreme, pa ćete ponekad odložiti ili pomeriti rešavanje radnog zadatka.

 

Pokušajte da kreirate rutinu koja će vam pomoći da se bolje organizujete i budeti jednako produktivni kao da ste u vašoj staroj kancelariji u firmi. Dan započnite uobičajen ritualima poput ispijanja kafe i doručka, a potom odredite sebi radno vreme i trudite se da ga ispoštujete.

Oplemenite prostor

 

Dnevna svetlost pozitivno utiče na produktivnost i raspoloženje, stoga je važno da vaš novi radni kutak ima dovoljnu količinu svetla. Postavite sto nadomak prozora, a ukoliko posao obavljate u kasnim satima, nabavite kvalitetnu stonu lampu sa odgovarajućom jačinom svetla. Odličan dodatak koji će uneti prijatnu atmosferu i oplemeniti prostor jesu biljke. Prisutnost biljaka obezbediće dodatan kiseonik u zatvorenom prostoru i stvoriti prijatan ambijent za rad.

 

Kancelarijski detalji

 

Kako bi vas kutak držao motivisanim za rad i doprineo da se osećate kao u klasičnoj kancelariji, prostor možete dopuniti korisnim detaljima, kao što su tabla za obaveštenja, sertifikati na koje ste ponosni, sat i kalendar. Organizacija vremena će biti lakša uz njih, a istovremeno, služiće kao podsetnik na predstojeće sastanke ili zadatke koje treba uraditi. Prostor čisitite svakodnevno, tako ćete se rešiti suvišnih stvari i zastarelih dokumenata koji vam samo zauzimaju mesto i remete rad.


Budući da su mnogobrojni poslodavci uvideli prednosti rada od kuće, i da nismo sigurno kada će se stvoriti prilika da se ponovo u potpunosti vratimo starom načinu poslovanja, moramo adekvatno opremiti trenutno radno mesto i učiniti ga što funkcionalnijim. Uz malo planiranja i kreativnosti, stvorićete prijatnu i motivišuću atmosferu, koja će zadovoljiti sve vaše poslovne potrebe.
 

Povezane teme:  

Komentari(3) Napiši komentar

  1. N

    Nenad

    Odgovori

    19.03.2022 10:35

    za kutak je veoma veoma važno osvetljenje. Ne bilo koja lampa, pogrešan izbor svetlosti može da vam ugrozi oči. Preporučujem LED sijalice, ima ih u Eglou, XenonLIghtu, čak i u Maxiju - mada je bolje izbegavati mega markete. Na kvalitetno osvetljenje ne treba štedeti

    • A

      Admin sajta

      19.03.2022 10:57

      Slažemo se, da ambijent u domu osvetljenje može upotpuniti i obogatiti njegov izgled.

    • S

      Sasa

      19.03.2022 11:32

      Ja sam svoje Led sijalice kupio u XenonLight-u razlika u odnosu na standardne je velika.Pored ustede elektricne energije prostorije su bolje osvetljene.

Ostavi komentar