14.12.2022 Komentari: 0

Vizit karte po kojima će vas prepoznati

Izrada vizit karti je izuzetno značajna i mnogo je više od malog promotivnog sredstva koji sadrži osnovne informacije o osobi ili firmi. To je sredstvo marketinga koje odlično komunicira sa potencijalnim saradnicima i ostavlja snažan prvi utisak čak i bez neposrednog predstavljanja.

covek-drzi-vizit-kartu

 

Važno je pronaći štampariju koja ima najšire mogućnosti za proizvodnju vizit kartica tako da dizajn bude jedinstven i ostavlja lični pečat na primaoca. Važno je napomenuti i to da prilikom odabira vizit karte cena ne treba da bude odlučujući faktor jer će se uloženo itekako isplatiti kroz veći broj kontakata i bolju saradnju sa klijentima.


Spremite se da zavirite u marketing koji naučnim pritupom i svojim aktivnostima pomaže da se proizvodi i usluge približe kupcima, a promotivni materijal je jedan od metoda da se to postigne. Nećete verovati koliko moćan efekat može imati taj mali komad papira ako se izabere prava kombinacija boja, materijala i teksta. Otkrijte više o svemu ovome u daljem nastavku teksta.

 

Koja je uloga vizitkarti?

 

Vizit karte su svojevrsna podsetnica na kojoj se nalaze osnovni podaci o pojedincu ili kompaniji. Najčešće se radi na papiru malog formata i sadrži naziv, adresu i načine za kontakt. Služe da olakšaju poznaniku tako da ne traži informacije o vama i da ih uvek ima kada mu zatrebaju.


Nekada su pisane rukom, a kasnije se i štampaju. Rade se u maloj veličini tako da bi lako stale u džep ili odeljak sa karticama i uvek bile pri ruci. Izrada vizit kartica se menjala, ali uloga im je ostala ista – bolja veza sa klijentom i učvršćivanje saradnje.

 

Dizajn vizit karte – kako napraviti prepoznatljivu podsetnicu


Nekoliko dobrih odluka sa vašom štamparijom i dobićete fenomenalan proizvod koji će se isticati iz mora sličnih proizvoda. Format vizitkarte danas može biti zaista različit, a standardna dimenzija je 9cm x 5cm, ali to ne mora biti slučaj i poželjno je da se kartica istakne i kroz njenu veličinu. Danas se koriste i 3D modeli pa se vizit karte rasklapaju ili se prave druge konstrukcije koje dodatno asociraju na kompaniju. Ono o čemu treba voditi računa je to da veličina vizit kartice bude dovoljna da se jasno vidi štampa i može da se pročita jer je to njena osnovna namena.

 

Materijal za štampu


Podsetnice se najviše rade na papiru, ali pošto njega ima u različitim vrstama, može se dobiti fenomenalan, jedinstven izgled. Treba birati tanji karton ili deblji papir koji je otporniji pa će kartice trajati i dugo biti podsetnik na vašu delatnost. Standardni papir je kunstdruka od 300g., ali postoje i specijalne vrste velike gustine kao i plastične kartice. Moderna i luksuzna verzija su USB flash memorije koje su vizit karte. Kada se odaberu ove dve vrste sledi dalji odabir boja i fonta koji će izdvojiti vašu firmu ili vas kao pojedinca. Videćete kako će uz vizit karte vaša asertivna komunikacija sa klijentima i onim potencijalnim biti mnogo lakša. 

 

Boja vizitkarte i vrsta fonta


Boje vizitkarte treba da se slaže sa korporativnim bojama, a ako ih nema, onda treba odabrati upečatljivu boju koja bi bila u skladu sa delatnostima koje se promovišu. Font treba da bude u kontrastu da bi bio vidljiv, na tamnoj podlozi zlatne ili srebrne boje, a na svetloj podlozi tamno plave ili crne boje. Ipak, treba je birati i u skladu sa eventualnom slikom koja se može staviti na vizit karticu pa vam štamparija može izraditi uzorke da bi odabrali najbolji modele.


Postoji mogućnost i graviranja pa će kartica biti dosta prepoznatljiva, ali i dvostrane štampe tako da je jasno o kojoj podsetnici je reč. Ona svakako ima lice i naličje. Lice je mesto za štampanje podataka, a naličje odlično mesto za logo ili neku sliku koja će asocirati na ono što vi predstavljate.

 

Završna obrada


Kada se kartica odštampa ona se može kroz završnu obradu dodatno poboljšati senčenjem, plastifikacijom, parcijalnim UV lakom ili blindruk metodom čime se kreira posebno zanimljiv efekat i mogućnost stvaranja kartice sa reljefom koji daje i vizuelnu lepotu i prepoznavanje. Važno je istaći se. Pažljivim odabirom promotivnog materijala pronaći ćete najbolji put ka svojim kupcima ili klijentima. Kartica će preneti osnovne kontakt informacije, ali će vizuelno „upadati u oči“ i navoditi na razmišljanje.

 

Osim toga, i svi drugi je mogu zapaziti i zainteresovati se za podatke pa se mreža kontakata širi do neslućenih razmera, a u principu je reč o jednom malom parčetu papira koji je dat u neformalnoj komunikaciji. Pronađite najbolju štampariju koja ima iskustva u izradi promo materijala, postavite marketing principe na prave osnove i uspeh je zagarantovan.

Povezane teme:  

Komentari(0) Napiši komentar

Ostavi komentar